Om ni undrar...

vart tomten bor så ska jag berätta. Han bor hemma hos mig numera...


Så nu får ni sända era julklapps-listor hem till mig istället ;-)
carro

På fredag börjar jag inte förrän 16 så absolut, en promenix låter kanon. Men var booor duu? Har ju inte tillgång till bil så kanske ett varv runt sjön? Skulle isf bli första gången för mig, mohaha. O jag har bott här i 3 år sara! Katastrooof!

Jennie

Hej gumman! Tomten kommer bara till de snälla barnen, så han har kommit helt rätt. För snällare, bättre och underbarare vän får man leta efter!!! Älskar dig gumman. Puss Jennie

susihus

Va skönt att veta, har funderat ett tag faktiskt. Tror du att man kan lämna in önskelistan redan. Såg ett par så snygga G star stövlar i Göteborg, tror du han kan ta sin släde och fixa dem????



Kram på dig vännen, saknar dig=)