Idag

är jag ingen hundmänniska!!! Eller hundvän överhuvudtaget....
Igår städade sambon huset superfint, det verkligen blänkte i ögonen så jag fick kisa när jag gick in!! Yes! Inget hundhår, inget grus som knastrade under mina fötter och framförallt inget hundhår, nämde jag inget hundhår?

Idag på morgonen går jag in där vi har vår dator....i extrasängen som står brevid är det tydliga spår efter en viss hund som legat, tillochmed fuktiga märken både här och där....behöver jag nämna att överkastet var nytvättat?? Går till kök och hittar hundhår, grus och ännu mer hundhår på vägen dit...

Som sagt idag är jag ingen vän av hundar....





Hur överlever ni andra som har hundar under vintern???
Är det meningen att man ska stänga alla rum så de inte kommer in? Och är det meningen att man ska dammsuga varje dag under vintern? ......

Går och äter frukost nu och tänker inte tänka ett uns mer på vår älskade hund.....
barret

Dammsugning och moppning av golv, vareviga dag, året om.. smällar man får ta antar jag.. :/

Susihus

Så är det att ha dessa små älsklingar! KRAM på dig