Shopping på VXO



Tjejjerna i VXO Bar och Grab´n Fly har äntligen börjat med och få sina Taxfree varor, så idag kommer det hända mycket hoppas jag på jobbet! Emma & Stina har även varit och köpt in smycken, nyfiken som jag var ville jag bara titta. Och se där ja...visst fick ett armband följa med mig hem, fastnade för den lilla trollsländan och feén.
Det är inte för ofta som man kan shoppa något på sitt jobb iallafall inte jag.

Vad tycker ni?
Kram Sara 

Mommie

Jättefint!!!

Är det bara för de som ska åka charter som får möjlighet att köpa? Vad kostade det?

Kram

Susihus

Så söt! Ha en härlig helg

Kram

carro

I like it alot!

Jennie

Finfint är det ditt armband, men det vet du ju redan att jag tycker :). Jo förresten, det var så att jag sökte jobb som gruppledare på jobbet & var på intervju för det igår, men det kändes inte alls rätt för mig... så jag sa ifrån idag att jag inte var intresserad. Det kommer fler tåg för mig, det är jag säker på :) Det var det mitt inlägg igår handlade om! Nu har jag för övrigt bytt inloggning till facebook så jag hoppas slippa såna där spam inlägg! Puss

Susihus

Hej vännen! Stickor 20 använder jag mig av det går fort. Vi kan väl ses på Stickcafét någon gång?

Kram kram

Peter

Åååååh vad lite det händer här.......